ZMIANY W OFERCIE

Nasza firma od maja wprowadziła szereg udogodnień dla swoich Klientów.

Zdajemy sobie sprawę, iż tylko ciągła poprawa jakości usług prowadzi do rozwoju dlatego rozszerzyliśmy możliwości kontaktu z Klientem o nowe kanały komunikacji.

  • na wiadomości SMS oraz e-mail odpowiadamy do godziny 22.
  • zgłoszenia serwisowe, awarie i zamówienia usług zapisywane są natychmiast po ich zarejestrowaniu poprzez w/w media
  • sieć monitorowana jest 24h na dobę, w razie problemów technicznych reagujemy natychmiast

Wprowadziliśmy nowe  pakiety usług. Szybkości pobierania danych zostały podwyższone w każdym z abonamentów.

Prosimy o kontakt osoby pragnące uruchomić szybsze łącze w dotychczasowej cenie.

Wkrótce zaproponujemy Państwu internet mobilny oraz komórkowe usługi głosowe.

pozdrawiamy

Zespół NOVOS